Monday, November 11, 2013

I'm not perfect but I am a limited edition :)



I love this quote, and to have it on my sweatshirt is just a blast! hhehehe This outfit is all about my sweater, simple but full of sense :)
I got it from Doll memories, an online store I recently discovered thanks to their printed quotes on tanks and sweaters but also for their wonderful handmade fashionable drawings. You can choose between a drawing from the latest Celine bags to famous designers or influencers, once you have your favourite you can have it done in your shirt or sweater (3 different colors), lovely idea isn't it??
I will be showing you the ones I chose in another post, I assure you they are just wonderful. But for today I leave you with this funny quote on my sweater  from Doll Memories.
xxx

Me encanta esta cita, y tenerla en mi sudadera es total! hhehehe Este outfit gira todo en torno a mi suéter, simple pero lleno de sentido :)
Lo tengo gracias a Doll Memories, una tienda online que descubrí hace poco gracias a sus citas en camisetas y sudaderas, además de sus maravillosos dibujos hechos a mano tan a la moda. Podéis elegir entre un dibujo con los últimos bolsos de Celine o a dibujos de los diseñadores más famosos u otras personas influyentes, una vez que eliges tu favorita, puedes ponerla en una camisa o suéter (de 3 colores diferentes), es chula la idea verdad?
En otro post os enseñaré los que yo elegí, os aseguro que son preciosos! Pero por hoy os dejo con esta cita divertida en mi suéter de Doll Memories.
xxx










I was wearing:
Sweater/Jersey.- Doll Memories (here)
Jeans.- Zara 
Ballerinas.- Mango (similar here)
Bag/Bolso.- LV Neverfull


Romwe Party Season Sale Round 2 ! Up to 60% off!
Valid dates: Nov12 to Nov18
Don’t miss, girls!


4 comments:

  1. Un look casual con mucho estilo, me gusta mucho, los complementos le dan la vida a este conjunto ;)

    Besos
    Peccato di Moda
    ¡Te espero en http://asmmgz.com/peccatodimoda/!

    ReplyDelete
  2. Un mensaje muy bueno! :)

    www.mysweetclosetbympm.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  3. me gusta mucho la sudadero!! y el look!!


    http://abelleirabyale.blogspot.com.es

    ReplyDelete